in het verleden zijn er wel eens 12"/LP-verzenddozen via het forum van eigenaar verwisseld hier, dus ik probeer het gewoon eens. Ik ben na al die jaren door mijn dozen heen (meer verkocht dan gekocht). Heeft iemand in Zuid-Holland nog (gebruikte of ongebruikte) dozen over? Dan kom ik ze graag ophalen. Laat maar weten :-)
Jaap
PS: Wel balen, heb ze ook wel eens weggegooid in periodes dat ik er echt heel veel over had :-(
Wat ik deed bijvoorbeeld, ik had kontakt met een auto-onderdelenzaak dat ik om de zoveel weken dozen kon ophalen bij ze. gratis en voor niks. Zijn zij ook weer een deel van de afval kwijt waarvoor ze moeten betalen. Koop je gewoon een ruitenkrabber en zeg je hee hebben jullie wel eens dozen die jullie weggooien?
Die dozen sneed ik in vierkanten. Plaat in folie wikkelen en tussen 2 kartonnen platen. Dan dichttapen. Jaren zo gedaan, Zo kan je wel 8-10 platen verzenden per pakket.
Als je in een stad woont en ze komen elke week papier en karton gratis ophalen (zoals hier),
dan kan je daar eens kijken in de ochtend, ik zie hier elke keer LP verpakkingsdozen liggen,
ook posterbuizen enz. en die dingen kosten echt wel geld als je ze nieuw moet aankopen.
Wel liefst eerst vragen aan de bewoner of je die gewoon mag meenemen, meestal wel :-)
Dat is ook een goeie ja, van goed karton kun je natuurlijk altijd wel wat maken. Sowieso is het een duurzame optie om het niet allemaal weg te pleuren steeds :-)